marți, aprilie 16, 2024
AcasăCosul cu vipereCoș cu VIPere - ASIROM, nesimțire și neseriozitate

Coș cu VIPere – ASIROM, nesimțire și neseriozitate

Tot mai mulți șoferi sătmăreni și nu numai se plâng de abuzurile firmelor de asigurări. Sub diferite pretexte, companiile refuză să-și respecte obligațiile contractuale și să-i despăgubească pe cei care au acest drept.

Abuzurile societăților de asigurări înfloresc la adăpostul legislației strâmbe și sub umbrela instituțiilor statului, care ar trebui să monitorizeze activitatea acestora. Știind că sunt aproape intangibili, asiguratorii își permit luxul de a călca în picioare contractele și drepturile clienților, mergând pe premiza că puțini vor cuteza să-i dea în judecată pentru a-și recupera pagubele. Logica lor pare să dea rezultate, din moment ce puțini români sunt dispuși să-și angajeze avocați pentru a-și recupera daunele. Spre exemplu, dacă în urma unui accident ai suferit pagube de 2.000 de lei, asiguratorul îți va compensa doar 1.000 de lei, găsind tot felul de pretexte să nu îți dea toți banii.

Mulți se mulțumesc și cu atât, decât deloc (au grijă reprezentanții firmelor să-ți inducă ideea asta), astfel încât acceptă devizul de plată înjumătățit. Câți s-ar gândi ca pentru 1.000 de lei să acționeze în instanță asiguratorul, mai ales știind ce implică acest lucru: onorarii avocat, ani de zile pierduți prin sălile de judecată.

Marea companie ASIROM, căci despre ea era vorba, pare însă că are un adevărat istoric la nesmițire,  abuzuri și țepe.

Într-un caz, deși paguba totală a unei mașini era de 11.780 de lei fără TVA, compania de asigurări a trimis un accept de plată de 6.555 lei. Ăsta totuși este un caz fericit. Compania dese ori nu-și respectă termenele de soluționare a dosarelor.

Autoturismul redacției noastre este imobilizat din cauza acestor nesimțiți, care pur și simplu refuză să soluționeze dosarul. Inspectorul a fost la fața locului, a făcut constatarea iar mai departe, liniște. O liniște cam lungă.

Contactați telefonic, săraci angajați de la call center sunt ca și curca între lemne, „Domnule, nu știu ce să va spun să faceți, așteptați și în cel mai scurt timp sper să primiți un răspuns”.

Rușine ASIROM, sperăm ca sătmărenii să deschidă ochii și să se ferească de această companie ca de ciumă.

Vom fi nevoiți să acționam în judecată această companie pentru a ne recupara atât daunele cât și neplăcerile produse.

- Advertisment -spot_img

Cele mai populare

Comentarii recente