29.8 C
New York City
duminică, august 14, 2022
AcasăLocaleBătaia de joc la adresa pacienților continuă. O angajată de la Policlinica...

Bătaia de joc la adresa pacienților continuă. O angajată de la Policlinica Veche despre pacienți: ”ăștia sunt căzuți în cap”

Tot mai mulți pacienți din Satu Mare sunt tratați, în continuare, cu dispreț și lipsă de empatie în unitățile spitalicești și sanitare din județul nostru. Dacă în ultima vreme, din păcate, ne-am obișnuit să tot auzim despre derapaje a unor medici de la camera de gardă a Spitalului Județean de Urgență, iată că astăzi relatăm un incident regretabil petrecut la Ambulatoriul de Specialitate – Policlinica Veche.

Una dintre angajatele care răspunde la telefonul destinat programărilor, a afirmat despre o sătmăreancă că ar fi ”căzută în cap” deoarece aceasta a sunat să se asigure că a reținut corect ora și data programării. În realitate sătmăreanca de la capătul firului chiar a căzut în cap, în urmă cu 20 de ani, și din fericire astăzi este în viață după ce 20 de zile a fost în comă. Astfel de bârfe între colege și comentarii la adresa pacienților nu își au locul, și într-o țară civilizată ar trebui și taxate. Soarta face că pacienta a auzit prin telefon comentariul doamnei respective, dar oare câte comentarii și jgniri se aduc pacienților și ei nici nu știu de ele?.

Redăm mai jos mesajul sătmărencei postat pe un grup de Facebook:

„Zilele trecute, a fost o postare în care se menționa faptul că la policlinica veche, se răspunde foarte greu la fișier pentru programări, eu am fost mai norocoasă mi s_a răspuns, dar din cauza vitezei cu care mi s_a transmis data și ora nu am fost sigură că am reținut bine. Azi, cind am sunat pentru a ști corect ora programării, presupun că în timp ce răsfoi registrul, aud în telefon spunindu_i colegei:,, ăștia sunt căzuți în cap, uită și ora”. Primesc răspunsul, dar constat că eram notata la alt medic nu la cel solicitat…,, doamna care a răspuns, să știe că eu intr_adevar, am picat în cap la 21 de ani, am fost în comă 20 de zile, am făcut doi copii cărora le_am dat cei,, 7 ani de acasă” despre care ea nu știe. EU, COPIII MEI ȘI MULȚI ALȚII SUNTEM ,, ăștia” care o plătim, deci are datoria să ne respecte și să ne servească cu bun simț… Nu pot decit un cuvînt să îi transmit RUȘINE!”, este mesajul transmis de sătmăreancă pe un grup de Facebook.

Cazul nu este singular. La postarea doamnei în cauză și alți cetățeni au scris despre experiențele avute.

”Așa am pățit și eu! Nu au răbdare,macar sa te poți gândi dacă poți ajunge la ora la care te programează. Întreabă „vreți ori nu? Sau am spus că nu am cum sa ajung la acea oră și d.na ( tânără și aroganta) „da,iaca nu are cu ce sa ajungă ” de parcă ea știa mersul busului cu care urma sa ajung eu! Mă bucur că cineva s-a sesizat de felul în care se răspunde la tel.sau față în față cu cele de la fișier.Mai bine ar închide de tot linia telefonică. Foarte greu răspund sau deloc. Rușine”.

”Si eu am sunat odata sa intreb, cand sunt programata, si mi sa raspuns arogant, de ce nu mi-am notat ca acuma nu mai scriu in caiet, ca programarile se fac pe calculator, si am raspuns avand in vedere ca am sunat doua zile la rand pentru o programare, cand am nimerit sa ridice telefonu eram pe strada mergand acasa de la servici. nu au un pic de respect.”

”Doamnele de la fisierul Policlinicii cred că au „”spate tare”, altfel nu se explică cum după atâtea sesizări sunt tot acolo și nu-și schimbă atitudinea. Eu dupa ce nu am reușit să mă programez telefonic , am mers la ghișeu și am văzut receptorul telefonului pus lângă, pe birou. Am întrebat de ce fac asta și foarte iritată doamna mi-a spus că nu poate lucra dacă sună mereu telefonul. I-am spus că ăsta este „lucrul ” ei, să răspundă la telefon. Nu pot, din bun simț, să relatez aici ce a urmat. Așa că putem tot suna, nu se întâmplă nimic bun pentru bolnavi”.

”Eu am pățit ieri. Îi spun doamnei de la ghișeu ce doresc, după care făcîndu-se că nu înțelege, începe să ridice tonu la mine . O întreb de ce strigă cum își permite . Îmi răspunde: ,,trebuie să strig dacă sînteți surdă să mă auziți,că eu nu mai pot cu ăștia . Ați înțeles? „Îi răspund că nu dar atunci îmi dau seama că o cunoștință de a dînsei era în spatele meu și nu era surdă. M-am retras un pas în spate sa își rezolve prietena. Am stat puțin să mă liniștesc și colega dînsei a reușit să mă programeze. Locul ei acolo nu face cinste oamenilor cu bun simț. Am fost supărată toată ziua. Pe căldura asta am mers și

pînă acolo. Nu e prima dată că vorbește așa. O sfătuiesc să își revizuiască comportamentul. Eu avînd o vîrstă mai înaintată. Cu respect pentru cei ce știu ce înseamnă RESPECT !

- Advertisment -spot_img

Cele mai populare

Comentarii recente