vineri, mai 9, 2025
AcasăsusCând se dă start adevăratului Black Friday?

Când se dă start adevăratului Black Friday?

Campania de reduceri generată de Black Friday în acest an pare să fie așteptată cu mare nerăbdare, dat fiind că unii dintre cei mai mari retaileri din România au anunțat că va dura 3 săptămâni.

Flanco a dat startul celei de-a 14-a ediții de Black Friday. Retailerul a pregătit reduceri atractive la o gamă extinsă de produse, valabile în perioada 25 octombrie – 30 noiembrie, în toate cele 160 de magazine ale sale din țară, precum și online.

Promisiunea noastră față de clienți este să le punem la dispoziție oferte adaptate preferințelor și intereselor lor, pe întreg parcursul anului”, spune Ovidiu Nicușan, Director de marketing Flanco. „De Black Friday, am ales în conceperea ofertelor topurile celor mai cumpărate și căutate produse. Pasionații de tehnologie, echipamente smart sau gadgeturi care folosesc inteligența artificială vor găsi în magazinele noastre produsele dorite la prețuri excelente, pe o perioadă extinsă, pentru a avea suficient timp să facă alegerile cele mai potrivite pentru ei. De asemenea, astfel reușim să evităm perioadele foarte aglomerate pentru curieri, în care volumul mare de comenzi din toate industriile poate cauza adevărate blocaje. Prioritatea noastră este clientul și facem tot ce ține de noi pentru ca el să primească la timp ce a comandat.”

evoMag: 25 octombrie – 10 noiembrie; reduceri între 50 și 70%

evoMAG dă startul azi, 25 octombrie, campaniei de Black Friday 2024 și oferă discount-uri de până la 70%, la peste 50.000 de produse, marcând totodată începutul unei noi etape în evoluția brandului. Compania își reafirmă angajamentul față de clienți, cu o comunicare mai directă și transparentă, menținând focusul pe oferte reale și prețuri competitive. Noua identitate de brand întărește deschiderea evomag către o relație autentică cu clienții săi, oferindu-le o experiență de cumpărare simplă, fără artificii.

Altex: 31 octombrie – 20 noiembrie; reduceri între 30 și 50%

Altex, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT a anunțat că va ține campania de Black Friday între 31 octombrie și 20 noiembrie, în trei etape. Compania spune că cele mai multe produse vor avea reduceri cuprinse între 30 și 50%.

Compania estimează vânzări cu 20% mai mari față de evenimentul Black Friday de anul trecut, iar cele mai căutate produse vor fi electronicele și electrocasnicele.

- Advertisment -spot_img

Cele mai populare