Cele mai căutate cursuri de limbi străine de către angajații români sunt cele de limbă germană (45%) și limba engleză (27%).
Germana și engleza sunt urmate de limbi latine precum franceză, spaniolă sau italiană, arată rezultatele studiului realizat de compania de cursuri de limbi străine Eucom, parte a grupului Ascendis.
Mai mult, studiul arată că doi din trei angajați din România își doresc să învețe o limbă străină pentru a se dezvolta pe plan profesional și percep participarea la cursuri ca pe un beneficiu din partea companiei ce vizează și dezvoltarea pe plan profesional.
„Angajatorii oferă beneficii sub forma programelor de training lingvistic cu scopul de a-și echipa angajații cu abilități de comunicare în limbi străine în mediul de business, însă cu toții realizează că această oportunitate îi ajută pe angajați să se dezvolte și pe plan personal, nu numai profesional. Trainingul lingvistic este una dintre strategiile eficiente de motivare a angajaților, acționând foarte bine pe ambele planuri“, a explicat Delia Dragomir, managing partner în cadrul Eucom.