Acasă Locale Stiri Satu Mare Bilanțul Pompierilor sătmăreni

Bilanțul Pompierilor sătmăreni

pompieri

Importanța gestionării situațiilor de urgență și evaluarea riscurilor, ca factori ai Sistemului de Management al Situațiilor de Urgență, impune o  ouă evaluare, pe baze moderne și stabilirea soluțiilor principale pentru optimizarea acestuia în contextul realizărilor științifice și tehnice contemporane.

Realizările și îndeplinirea obiectivelor strategice ale inspectoratului propuse în anul anterior sunt o consecință directă a activității și preocupărilor  profesionale a colectivului Inspectoratului pentru Situații de Urgență „SOMEȘ” al județului Satu  Mare. Astfel, hotărârea, seriozitatea, competența, profesionalismul și responsabilitatea sunt câteva din atributele cu care am dorit să răspundem atât pentru îndeplinirea acestor obiective cât și pentru identificarea domeniilor care pot fi inovate și a soluțiilor de principiu pentru acestea, în cadrul răspunsului la situațiile de urgență.

Îmi exprim aprecierea pentru sprijinul acordat de către comanda Inspectoratului General pentru Situații de Urgență prin coordonarea eficientă care a creat un mediu de muncă motivat, încurajându-ne și susținându-ne toate inițiativele.

În aceeași măsură, doresc să mulțumesc administrațiilor județene și locale, președintelui  C.J.S.U. , domnului prefect, dr. Eugeniu Avram, domnului președinte al Consiliului Județean, Adrian Ștef, domnului primar al municipiului Satu Mare, dr. Dorel Coica, primarilor unităților administrativ teritoriale pe a căror rază își desfășoară activitatea subunități din organica inspectoratului, tuturor instituțiilor și colaboratorilor care contribuie permanent, se implică și răspund conform profilului de activitate solicitărilor Managementului Situațiilor de Urgență.

CENTRU OPERAȚIONAL

Din activitățile de management al situațiilor de urgență efectuate în cursul anului 2014 se desprinde ideea că structurile proprii, atât cele destinate managementului situațiilor de urgență cât și cele destinate intervenției, corespund cerințelor prevăzute de actele normative în vigoare.

 Situația operativă:

În anul 2014, la nivelul zonei de competență s-au înregistrat următoarele situații de urgență:

  • 5200 de intervenții (în medie 14intervenții pe zi), din care:
  • 288incendii, incendii de vegetație și altele;
  • 4478intervenții S.M.U.R.D. (4312 ajutor medical de urgență, 32 descarcerări și 134 asistență persoane);
  • 13intervenții de salvări de animale;
  • 108întoarse din drum;
  • 100intervenții pentru asigurarea/supravegherea zonei de producere probabilă a unei situații de urgență;
  • 49alte situații de urgență (2 inundații, 15 fenomene meteorologice periculoase, 26 de asanări a teritoriului de elemente de muniție, 1 intervenție la accidente nucleare și/sau urgent radiologice, 1 intervenție pentru distrugerea elementelor de muniție, 4 alte situații);
  • 62deplasări fără intervenție;
  • 75alte intervenții;
  • 26alarme/alerte false;
  • 1intervenție pentru protecția mediului.

- Advertisment -

Cele mai populare

De ce ne îmbolnăvește stresul?

Stresul ne macină în fiecare zi şi ne îmbolnăveşte fără să ne dăm seama! Ne enervăm pentru că stăm mult în trafic,...

Ne mândrim cu ei!Antreprenori romani de top.Ediția 2020

Antreprenorii români care s-au remarcat în acest an plin de încercări și pentru comunitatea StartupCafe.ro. Iată o listă (incompletă, evident) de antreprenori...

BNR cere băncilor să modifice până pe 20 decembrie scoringul de acordare al creditelor

Potrivit unei scrisori trimise de BNR către băncile comerciale, acestea trebuie să îşi ajusteze scoringul pentru persoane fizice până pe 20 decembrie...

Animalele de companie vs oameni.Călătorii cu stampilă de vaccin

Guvernul britanic pregătește adoptarea ștampilelor de vaccin anti-COVID aplicate pe pașapoartele celor care acceptă să se inoculeze, pentru a putea călători.

Comentarii recente