vineri, aprilie 12, 2024
AcasăLocaleStiri Satu MareDe ce e bine să consumi ouă zilnic ?

De ce e bine să consumi ouă zilnic ?

Ouăle sunt sănătoase, au o valoare nutriională densă și sunt versatile. Pot fi incluse ușor în orice dietă datorită proprietăților sale.

Unele persoane cred că ouăle, în special gălbenușurile, ar putea afecta dieta. Greșit!

De fapt, ouăle conțin nutrienți importanți și sunt printre cele mai benefice alimente de pe planetă. Sunt o sursă bogată de minerale și vitamine esențiale și sunt o sursă bogată de proteine. Conțin aminoacizi care ajută la construirea masei musculare și la repararea țesuturilor.

Conform nutriționiștilor, trebuie să consumi trei ouă întregi pe zi dacă ai o dietă echilibrată.

Ouăle sunt bogae în colesterol „bun”, așa că pot reduce efectele nocive ale consumului de alimente bogate în colesterol „rău”.

Iată ce beneficii au:

– Ajută la dezvoltarea creierului – Gălbenușul este bogat în colină, substanță esențială pentru funcționarea creierului, în special la fetuși și nou-născuți.

– Protejează sănătatea oaselor – Vitamina D este esențială în absorbția calciului. Această vitamina este prezentă în mod natural în ouă.

– Lupta cu deficiența de fier – Două ouă mari conțin două miligrame de fier, așa că te vor ajuta să scapi de oboseală, dureri de cap și iritabilitate.

– Protejează vederea – Gălbenușurile sunt bogate în luteină, un tip de carotenoid care protejează împotriva degenerării maculare.

– Te ajută să ai o greutate sănătoasă – Oferă o senzație de sațietate și limitează consumul de calorii de-a lungul unei zile.

Unele persoane cred că ouăle, în special gălbenușurile, ar putea afecta dieta. Greșit! De fapt, ouăle conțin nutrienți importanți și sunt printre cele mai benefice alimente de pe planetă. Sunt o sursă bogată de minerale și vitamine esențiale și sunt o sursă bogată de proteine. Conțin aminoacizi care ajută la construirea masei musculare și la repararea țesuturilor. Conform nutriționiștilor, trebuie să consumi trei ouă întregi pe zi dacă ai o dietă echilibrată. Ouăle sunt bogae în colesterol „bun”, așa că pot reduce efectele nocive ale consumului de alimente bogate în colesterol „rău”. Iată ce beneficii au: – Ajută la dezvoltarea creierului – Gălbenușul este bogat în colină, substanță esențială pentru funcționarea creierului, în special la fetuși și nou-născuți. – Protejează sănătatea oaselor – Vitamina D este esențială în absorbția calciului. Această vitamina este prezentă în mod natural în ouă. – Lupta cu deficiența de fier – Două ouă mari conțin două miligrame de fier, așa că te vor ajuta să scapi de oboseală, dureri de cap și iritabilitate. – Protejează vederea – Gălbenușurile sunt bogate în luteină, un tip de carotenoid care protejează împotriva degenerării maculare. – Te ajută să ai o greutate sănătoasă – Oferă o senzație de sațietate și limitează consumul de calorii de-a lungul unei zile.

- Advertisment -spot_img

Cele mai populare

Comentarii recente