Primăria Carei scoate la concurs posturile de secretar al UAT Carei și cel de director economic.
Pe site-ul Agentiei Nationale a Funcționarilor publici a apărut din data de 24 octombrie 2014 anunțul si condițiiile de desfășurare a acestor concursuri.aici
Concursul se va desfasura la sediul Institutiei Prefectului.in data de 24 noiembrie 2014,de la ora 10.00. Din comisie vor face parte si persoane din conducerea primariei Carei.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările și completările ulterioare.
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 3 ani;
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul Instituției Prefectului – județul Satu Mare.
Postul de secretar a devenit liber în urma pensionării doamnei Sroth Clara.Conducerea primăriei a decis ca acesta să fie scos la concurs deși exista și opțiunea de promovare a unei persoane din interiorul instituției.
Administrația careiană a decis că e nevoie și de un director executiv în cadrul Direcției Economice ce apare în Organigrama aprobată în mai 2012. Agenția Națională a Funcționarilor Publici,prin președintele Andras Szakal,cu rang de Secretar de Stat în acea perioadă,a acordat în data de 7 mai 2012 aviz favorabil Primăriei Carei pentru mărirea organigramei aparatului de specialitate a Primarului.
La serviciul de Contabilitate din primărie sunt 10 angajați iar primarul mai are un consilier personal angajat ( pensionar) pe probleme economice.
Ministerul Administrației si Internelor prin ANAF,prin modificarea organigramei Primăriei Carei,din data de 7 mai 2012,a aprobat 12 funcțiile publice de conducere la primăria Carei iar funcții contractuale de conducere în număr de 17.
Potrivit documentelor,totalul funcțiilor publice in institutia primăriei se ridică la 213.
Comentariile sunt închise.