vineri, mai 31, 2024
AcasăsusCum erau păcăliți clienții de compania Wizz Air pentru a plătii mai...

Cum erau păcăliți clienții de compania Wizz Air pentru a plătii mai mult?

Comisia Europeană și autoritățile UE pentru protecția consumatorilor au demarat o investigaţie în ceea ce priveşte 20 de companii aeriene, printre care se numără şi Wizz Air.

Potrivit acuzațiilor, Wizz Air şi alte 19 companii aeriene și-ar fi indus în eroare clienții cu privire la declarațiile de mediu. Prin urmare, Comisia Europeană și Rețeaua de cooperare pentru protecția consumatorilor (CPC) au trimis scrisori în care cer clarificări tuturor celor 20 de companii aeriene, potrivit Daily News Hungary.

Potrivit airportal.hu, cele 20 de companii aeriene incluse sunt Air Baltic, Air Dolomiti, Air France, Austrian, Brussels Airlines, Eurowings, Finnair, KLM, Lufthansa, Norwegian, Ryanair, SAS, SAS, Swiss, TAP, Volotea, Vueling și Wizz Air.

Comisia Europeană cere clarificări în legătura afirmațiilor făcute de companiile aeriene potrivit cărora emisiile de CO2 cauzate de un zbor ar putea fi compensate prin proiecte climatice sau prin utilizarea de combustibili sustenabili, pentru care pasagerii ar putea contribuii prin plata unor taxe suplimentare.

Wizz Air și celelalte 19 companii aeriene au la dispoziție 30 de zile pentru a oferi un răspuns și a propune măsuri pentru remedierea situaţiei. Autoritățile vor dezbate și vor supraveghea punerea în aplicare a soluțiilor convenite și, în cazul în care nu sunt luate măsurile necesare, ar putea fi aplicate inclusiv sancțiuni.

- Advertisment -spot_img

Cele mai populare

Comentarii recente