sâmbătă, aprilie 27, 2024
AcasăLocalePrimăria Satu Mare vine în sprijinul cetățenilor a căror buletine au expirat...

Primăria Satu Mare vine în sprijinul cetățenilor a căror buletine au expirat în perioada stării de alertă

Primăria Municipiului Satu Mare anunță modificarea programului cu publicul pentru preluarea și eliberarea actelor de identitate la Serviciul de Evidență a Persoanelor a municipiului Satu Mare, ca urmare a modificărilor privind încetarea stării de alertă.

Astfel, începând de luni, 14 martie 2022, programul de lucru pentru depunerea actelor este următorul:

• Luni, marți, miercuri, vineri : 9.00 – 16. 30

• Joi 9.00- 18.30

Programul pentru eliberarea actelor de identitate este următorul:

• Luni, marți, miercuri, vineri între orele 10.00- 16.20

• Joi 10.00-18.20

Sătmărenii care doresc să se adreseze Serviciului de Evidență a Persoanelor sunt rugați să acceseze platforma pentru programare online la următorul link: https://primariasm.ro/rezervari-acte-de-identitate. Pentru programări telefonice sătmărenii pot contacta numărul: 0261. 711.191

Cetățenii a căror acte au expirat în perioada stării de urgență/ alertă pot solicita pot solicita eliberarea unor documente cu un nou termen de valabilitate până cel mai târziu la data de 6 iunie 2022, documentele având termen de valabilitate încă 90 de zile de la încetarea stării de alertă.

Sursa: Primăria Satu Mare

- Advertisment -spot_img

Cele mai populare

Comentarii recente