29.8 C
New York City
duminică, septembrie 25, 2022
AcasăCosul cu vipereTelefonie mobilă hoțomană

Telefonie mobilă hoțomană

cos cu vipere

Poate cele mai ticăloase înșelătorii le practică operatorii de telefonie mobilă. În Satu Mare campioni la tras țepe telefonice sunt de de la PORTOCALĂ ( tradus din englezul orange). Cei mai mulți clienți sunt furați la facturile de la abonamente, acestea sunt umflate fără motiv cu sume care pot varia între 1 euro și 5 euro.

O doamnă se prezintă la ghișeul unui magazin al acestui operator situat în Satu Mare pe bulevartul Traian cu gândul de a lămuri de ce factura a venit mai uflată decât deobicei. Duduile de la casă îi transmit doamnei că a depășit numărul de minute alocate în cadrul abonamentului, motiv contrazis de clienta care susține că încă mai are 250 de minute neutilizate.

Aceasta este cea mai folosită tehnică de căte operatorul portocaliu, de a jefui clienții fără nici un fel de remușcare.

Dovada că nu spunem aberații este bilanțul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Satu Mare, în care au fost înregistrate peste 100 de reclamații având ca obiect costuri majorate la abonamentele de telefonie. Maria Pinter, comisarul șef adjunct al CJPC Satu Mare, a fost cea care a făcut anunțul, în cadrul unei conferințe de presă susținute cu câteva zile în urmă.

Reclamațiile legate de companiile de telefonie sunt depuse, în mare parte, de către oamenii mai în vârstă  și se referă la un singur operator de telefonie.

O altă metodă: clienții sunt sunați în vederea propunerii semnării unui act adițional, iar în plus li se oferă și un alt telefon, însă nu li se spune nimic legat de majorarea costurilor la abonamente. Dacă aceștia sunt de acord cu ceea ce li se propune, telefonul și actul adițional le sunt livrate prin firme de curierat. „În ultima perioadă, aproape zilnic este depusă o astfel de reclamație împotriva operatorului respectiv.”, a declarat comisarul adjunct al CJPC Satu Mare.

Orange-iști aceștia nu au nici o remușcare în a păcăli aproape zilnic clienții și din păcate nici poliția nu prea poate face nimic. Așa zice o vorbă, ”hoțul începător îți pune cuțitul la gât și îți cere bani, hoțul expert îți dă să semnezi contractul prin care îți fură bani.”

Cei înșelați de acest operator de telefonie trebuie să știe că pot să ceară anularea contractelor în termen de 14 zile de la semnare fără a trebui să plătească vreo penalizare.

Nu vă lăsați furați de operatorii de telefonie, citiți contractele înainte de semnare și faceți plângeri dacă nu vi s-au respectat obiectivele.

- Advertisment -spot_img

Cele mai populare

Comentarii recente